P/C Matagalls

Arribar i moldre! Després de triar el nou i flamant nom de Matagalls a la primera tarda de cau, la unitat no va desaprofitar l'ocasió de fer el cim del nom a la sortida de coneixença, el 22 i 23 d'octubre.

Malgrat l'amenaça de pluja el dissabte al matí vam marxar cap al parc natural del Montseny per coronar els tres cims més emblemàtics de la zona (i de passada caçar algun pokèmon): El Turó de l'home, Les Agudes i ja el diumenge, Matagalls. A mig matí vam arribar al càmping on havíem de passar-hi la nit i vam muntar el campament mentre feiem temps perquè l'aiguat es calmés. Després de dinar una clariana va ser suficient per animar-nos a fer el sostre comarcal de la Selva, Les Agudes (1706m) i el veí Turó de l'home. De tornada només vam tenir esma de sopar i anar cap a dormir, com que havíem començat a caminar més tard del previst, vam haver d'accelerar perquè no ens enxampés la nit, però el mar de núvols il·luminat pel sol ponent que veiem des de dalt de la serra pagava la pena!

Diumenge al matí ens vam repartir en dos grups, vam carregar el menjar que ens tocava i cadascú pel seu camí vam fer un raid de tema fotogràfic fins al pic del Matagalls. La humitat de la boira i el vent que agitava els arbres simulava una pluja un pèl intrigant... Però el temps ens va respectar, vam retrobar els companys al cim i vam baixar gairebé com en una passejada fins a Collformic, on ens esperaven els pares per fer l'hora dels adéus i tornar cap a casa!