Xaloc

La setmana passada va ser tan intensa que vam acabar rebentaaats!

Dilluns vam començar jugant a molts jocs i acabant el servei que haviem començat el divendres. Un grup va acabar els cartells amb dibuixos i frases per conscienciar de la importància de la vida dels animals i l'altre va gravar uns videos amb diferents escenes que representen tipus de maltractament cap als animals.

El dimarts va ser el més llarg de tots ja que... Vam quedar-nos a dormir al casaal!! I quina sorpresa ens vam endur!! Desprès d'haver passat el dia a la platja nedant, jugant i fent un genial concurs de castells de sorra en el qual el guanyador va ser la DIVERSIÓ, vam anar a casa per preparar la motxilla per dormir al casal amb els de segon!

Tot rotllava bé, feiem jocs i tothom s'ho passava genial i feia nous amics fins que... Van apareixer un parell de personatges que només els petits podien veure. Al principi els monitors no saviem que fer ja que veiem a tots els nostres infants parlant a "l'aire" i actuant de manera estranya... Ens van explicar que hi havia dos persones que de petites es van quedar a l'escola i que des de llavors només els petits els poden veure ja que els van castigar els adults, per això nosaltres necessitem unes ulleres especials per veure'ls, ja que s'havia creat com un malefici.

Gràcies a la ajuda dels petits vam trobar una màquina que va servir per treure la por a la Pepita i a Micolor a sortir de l'escola i que trencava l'encanteri de que els majors d'edat no poguessin veure'ls!

Dimecers vam fer gelats de poma, síndria, taronja i plàtan amb una mica de xocolata, vam parlar-los del comerç de proximitat i vam utilitzar la maquina per anar a la base espacial observadora del Dr. Rodolof. Vam poder conduir-la entre tots i vam fer uns exercicis de relaxació en que alguns es van quedar ben dormidets...

Com que vam parlar del comerç de proximitat, el dijous vam anar al mercat a veure quins eren els productes de temporada, d'on venien i el preu. Vam jugar a plaça espanya i vam tornar al casal ja que la pluja ens perseguia. Un cop vam arribar a coberta, vam decorar unes banderoles per adornar el carrer per la festa major del casal!! Quan vam acabar ens vam menjar els deliciosos gelats que vàrem fer el dimecres.

Divendres al casal estàvem de festa major! Va venir l'àvia de'n Guillem a fer-nos el pregó i ens va regalar xiulets, maraques i ple d'instruments per a poder fer molt d'enrenou!! Vam conèixer diferents entitats i a nosaltres ens va tocar diables. Ens van explicar que a la colla hi ha els diables que cremen i els que toquen percussió. Com que encara som molt petits vam deixar el foc pel correfoc de diumenge i vam fer instruments perquè tot el barri ens escoltes!. Amb les ampolles de plàstic vam anar a la platja per emplenar-les una mica de sorra i crear xequeres! Ens vam pintar la cara i vam assajar coreografies que després vam fer durant la cercavila. Al final el grup jove ens tenia preparades unes begudes molt refrescants! Va ser un gran final per una setmana genial!!!

ÚLTIMA SETMANA!

Comencem el dilluns amb energia i il·lusió a l'estació de tren ja que anavem a la piscina municipal de Malgrat de mar! Vam agafar el tren que va ser com una atracció per tots i ens vam passar fins l'hora de dinar a les piscines. Primer a la petita perquè hi havia altres casals, però desprès de dinar vam poder disfrutar de les dos ja que estavem pràcticament sols! Desprès, vam anar al parc que estava al costat a jugar una estona i cap a casa un altra cop!

Dimarts ens va tocar platja perquè dilluns no vam tenir prou aigua. Vam parlar dels llibres que ens haviem llegit i agradat més i després vam anar a veure el tast de llibres que el grup jove havia organitzat. Va ser molt interessant i vam poder dir la nostra allà!

Dimecres vam tenir festa ja que era Santa Anna, que segur que s'ho van passar d'alló més bé!

I dijous tornem amb força! Per anar ben macus i maques vam fer unes samarretes ben boniques! Quan vam acabar vam fer algunes trenetes, polseres i jugar fins marxar!

I divendres finalment acabem mirant com han quedat les samarretes, esbandint-les i penjant-les per acabar el procés de crear unes súper samarretes! Em jugat una mica i despès d'esmorzar hem anat a Sa Palomera a banyar-nos! Hi hem vist moltes roques, peixos, corbs marins globus que volaven pel cel... I hem nadat molt, jugat a futbol, fet volteretes, etc. i em acabat al casal fent una hora dels adeus pels que no vindran més.

Queda un dia de juliol, però tots els que hem passat amb vosaltres han estat genials!