Migjorn

Bon dia a tothom i tot don! Avui us tornarem a explicar com ha anat la setmana del grup de Migjorn i si llegiu atentament, veureu que ens ho hem passat la mar de bé.

El dilluns vam començar la setmana amb un Cluedo. Havíem de descobrir qui havia matat a la Cleòpatra. Després d'unes quantes hores d'investigació, un grup va encertar l'enigma: havia estat Juli Cèsar tot estirant el collaret de perles de la seva dona. També vam aprofitar el matí per tirar endavant el nostre projecte: construir una barca amb ampolles de plàstic!

El dimarts vam anar al mercat ben d'hora per comprar maduixes i cireres. També vam anar al supermercat a comprar iogurts. I sabeu què en vam fer amb això? Uns deliciosos gelats de iogurt! Cada un personalitzat al gust del consumidor. Van quedar boníssims!

El dimecres va ser el dia de platja, aquesta vegada vam caminar fins a Sant Francesc juntament amb el grup de tercer. Al principi no feia gaire bon dia, però al llarg del matí va anar sortint el sol. Tot i així, ningú va tenir cap problema per banyar-se amb núvols... l'aigua no estava gens freda!

El dijous va ser el dia de bici. Vam pedalar fins a Malgrat de Mar però vam trigar taaaaaant a arribar que només vam poder estar-hi deu minuts perquè de seguida vam haver de tornar. Pel camí vam tenir unes quantes caigudes i rodes petades... Tothom va arribar a Blanes sa i estalvi! El mateix dijous a la tarda vam tornar tots al casal perquè ens quedàvem a dormir. Vam fer una llarga partida de pitxi i també vam provar un joc nou: matar a quatre pistes, un joc molt divertit! A l'hora de sopar se'ns va posar a ploure de manera que no vam poder dormir a la pista de l'escola com havíem planejat i vam haver de fer-ho dins el gimnàs on l'olor d'humanitat cada vegada abundava més! Abans, però, un joc de nit: la bandera a gran escala per tota l'escola. L'equip vermell victoriós amb molt de marge!

Després llegim uns contes de bona nit i ens dirigim al gimnàs on tothom va anar a dormir molt aviat, quan tocava i sense molestar a la resta de companys després d'escoltar unes quantes cançons de bona nit cantades pels monitors. Al matí, molt molt d'hora (potser massa i tot) tothom ja estava llevat. Hem esmorzat al menjador i hem començat el divendres fent jocs molt divertits juntament amb els de tercer.

Per acabar la setmana ha vingut la Colla de Diables Ratpenats Infernals de Malgrat de Mar a fer-nos una descoberta de la seva entitat. Ens han ensenyat uns ritmes molt divertits i finalment, ens han fet una batucada mentre ens ruixàvem amb la mànega. Quina setmana més intensa! Segur que avui dormirà tothom ben pla! Descanseu molt i prepareu-vos per dilluns que ve!!