Huracà

Nits d'agost

02/07/17

El grup jove ha començat el mes d'agost amb més energia que mai! Dilluns ens vam conèixer i vam aprofitar per fer una gimcana pel poble i... Jugar a Pokemon Go! Sí, sí... Vam haver de trobar Pokemons amagats per places i carrers del poble. En Quim i en Jordi van ser els millors entrenadors pokèmons i aviat tindran una recompença! Dimarts vam aprofitar per decidir quines activitats faríem durant el mes (debats, kayak, s'Aguia, guerra de pintura...)

I finalment, dimecres vam marxar de SORTIDA! Els valents i valentes del grup jove vam anar a fer el GR92 de la Costa Brava Sud, exactament, de Sant Feliu de Guíxols a Lloret de Mar. Així doncs, ens vam posar la motxilla a l'esquena i vam començar a caminar... En total hem fet 45 km en dos dies, uf! Som un grup molt potent que podem amb qualsevol obstacle que se'ns posi pel davant, oi tant!

Dimecres vam caminar molt, fins arribar a Cala Pola cantant i animant als ciclistes que ens trobàvem pel camí. A la nit vam sopar pasta amb tomàquet taaaaaaan bona i ens vam fer un banyet abans de que se'n anés el Sol. Van aparèixer dues intendents genials, l'Esther i la Sam, que van animar la nit! Molt de nosaltres vam caure rendits ben aviat dins del sac, esgotats per l'esforç de tot el dia, i d'altres van seguir la nit fins tard...

L'endemà ens vam llevar carregats d'energia i vam arribar a Tossa on ens vam banyar i descansar. Després d'un banyet a mig matí vam afrontar la part més dura de la ruta fins arribar a Cala Llevado. Allà ens esperaven la Yaiza i la Marta amb el nostre dinar i aigües ben fredes! Un cop dinats, vam descansar, banyar-nos, tocar la guitarra i, com no, vam jugar al Kiss-Me. Quan el Sol va marxar, vam posar rumb cap a Cala Canyelles, on vam passar la nit. Allà vam fer un bany nocturn i ens vam posar a cuinar patates fregides i frankfurts ben bons! Després de dinar ningú tenia prou forces per continuar i ens vam quedar ben adormits.

Durant la nit, vam tenir una sorpresa inesperada... La pluja ens va despertar a les quatre de la matinada i ens vam haver de refugiar en un restaurant de la cala. Un home molt amable ens va oferir lloc i mantes perquè no tinguessim fred. L'endemà al matí estàvem esgotats, vam caminar fins a Lloret de Mar i allà vam agafar l'autobús fins el casal.

Ai.... Quins dies més moguts i més bonics! Trobarem a faltar aquest cap de setmana cantar "Nit d'agost" en bucle, caminar junts, compartir l'aigua, despertar-nos en mig de la natura, tocar la guitarra, els banys tan i tan esperats... Us esperem la setmana que ve amb energies carregades i apunt per petar-ho fort aquest final d'estiu! Quines ganes de GREGAL :)

NIT D'AGOST, CASAL DEL CAU, CAMÍ DE RONDA, ESTEM CANSATS..!